Tuesday, 17 June 2014

stokin Kaki dan stokin tangan

 
rase macam seronok kan bile keluar rumah kite rase lebih secured...mcm mane..klu kite bertawakal kepada Allah...baca doa naik kenderaan...bertawakal..in Shaa Allah, Allah sentiasa di sisi kite...
bile nk kluar rumah tu..berpakaian lengkap menutup Aurat sopan...baru la selesa kan...ni klu kluar pkai seluar ketat pastu tudung pun pendek mst xselesa...pernah last weekend sy g beli brg2 dapur ye la dekat2 nk bulan Ramdhan kn...dis week nak balik JB plak...takut xsempat...k la sarung seluar slack pastu t-shirt..
seluar slack tu melekap ke kaki tau mmg cm xselesa...rase cm xpakai seluar huhuhu mmg ah tshirt muslimah labuh tapi klu dh seluar ketat...huhuhu tudung sarung biasa mmg menutup dada..cume seluar tu je...die melekap ke kaki pastu pakai stokin....
huhuhu mcm xsesuai rasenye..bile jln dh tersipu2 termalu sendiri...
next day nye kluar sarung skirt sudah sng...hehehe seluar tu leh pakai kt dlm rumah je xpun jd kn inner huhuhuhu...
penting kan pk dulu pakaian ape yg kite nk pakai supaya kite terhindar dr melakukan dosa...dan juga kite menambahkn dosa org lain...
dh tu klu org lain nmpk aurat kite...die tgk lgi die berdosa dh kite nk nunjuk ni mmg sah2 la lagi berdosa dan dosa dan dosa dan dosa huhuhuhuhu
for the time being sy suke stokin kaki jenis Silvy Opaque...dulu jename ape eik yg mcm gmbo ala2 mekah madina kan...
skrg ni gmbo kaki ade bunga sekuntum...

 
xkissah la jenama ape pun yg penting selesa...tebal xnmpak kaki..sejuk...
heheheh
handsock pun penting tau..ye la even pakai tshirt pun kkdg nk amik bawang ke sayur ke nk pilih cili ke terselak plak baju kt bahagian lengan dh sendiri yg segan...
klu balik keje or g keje naik LRT pun cmtu gak...kkdg xdpt duduk kan mule la tangan kena hold pemegang yg atas rel tu kan...hehehe dah menggelongsor baju..hehehe mmg la kkdg handsock ni pun ade bentuk lengan kite...stokin ni ade bentuk kaki kite...heehehe sekurang2 mase terselak tu ade la cover bukan kite saje2 nk menunjuk kan tul tak...

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete