Thursday 12 June 2014

Mary Kay : Botanical Effects Skin Care

Bismillah hirrahmanirrahim...

Siapalah yg xnak kulit muka kelihatan segar, berseri, cantik, bersih dari segala jerawat...mulus...tak kira la lelaki ke perempuan ke semua akan make sure kulit muka akn sentiasa segar dah selesa....
So...setiap kali ade org nak ajar2 make up ni...aku selalu la teruja nk join hahaha konon2 nak teror la make up nnt...sejak2 nk pakai contact lense,,,hehehe aku ni pemakai tegar spec mata...hahahah nk buat lasik nnt la kot...

So bile kt opis ni ade buat class free...aku g la join...
bile2 join rupenya organiser invite MAry Kay selaku skin expert utk bg talk...best jugak la diorg mmg sgt2 professional..pakaian yg menarik...ade blazer ade standardise color...formal la...mmg betul2 ala2 corporate ah hehehehe...

Mule2 masuk macam...ala ni mst kena beli produk ni hahahah biasa la minda org Melayu cm aku ni suke pk2 negatif padahal bagus je join sbb utk diri sendiri jugak bukan tuk org lain...
Mary Kay xpaksa pun nak jd dealer ke agent ke beauty consultant ke...terpulang kepada individu...rase2 mmg diri sendiri nk cantek xkan nak suruh org paksa plak kan...

sesi ni sgt menarik smpai aku pun teruja tuk jd Beauty Consultant Mary Kay ni...hehehe so aku ni kiranye New Beauty Consultant la hehehehe

Produk pertama yg memikat hati ialah  Botanical Effects Skin Care...Masker die sgt2 terbaek...tapi masker ni kena pakai 2 kali seminggu la baru la nmpk kesannye...kesannye xnmpk drastik tau..die makan mase...ikut kesesuaian kulit muka

Terdapat 3 formula:1) kering 2) Normal 3) Berminyak...
aku mencube formula 2) Normal

Brief skit la pasal produk Botanical ni eik...
ianya terdiri daripada 2 jenis botani utama yang bermanfaat utk semua jenis kulit.
Silymarin (milk thistle) ialah antioksidan handal yang membantu melindungi kulit daripada elemen persekitaran di samping melegakan dan menyegarkan kulit...

Luo Hon, juga dikenali sebagai "Buah Panjang Hayat", terkenal dgn kandungan antioksidan yang amat berkesan dan dipercayai berupaya merangsang kesihatan dan kesempurnaan kulit....
(Sumber:thelook Sept 2013)

hehehehe


 

 

 





 

 

 

 
 

No comments:

Post a Comment