Thursday, 12 June 2014

Menjahit : Batu Swarovski

Bismillah...
Assalam,...

suke plak bile tgk blink2 kat ats selendang kan..so g la mencari swarovski utk di lekatkan atas tudung...eemmm susah jgk la nk cari yg original...sbb klu nk tgk kilauan die kkdg nmpk la beza tp klu tgk2 balik cam same je semua harge batu swarovski ni...hehehehe
emmm terpulang la kan ke atas individu...
dh org kedai tu kate ori kite nk ckp ape kan...hehehhe
kite pun xtau nk bezakan huhuhu... yg penting cantek dan xmahal sgt (mampu membeli) pakai je la yer...hehhehehe

Projek pertama heheheh melekat swarovski atas selendang hehehehe rumit jugak uols...iols nye material selendang ni chiffon...chiffon yg berkualiti tinggi yg mmg pakai sng nmpk beralun...so far utk long shawl end curve takde la nmpk jarang...even pakai plain cream...hehehe
kena hati2 nk lekatkn batu swarovski atas selendang ni...hahaha klu terlame sgt mau hangus selendang tu huhuhuhu

tp kalau iron sekejap plak...xlekat plak..basuh2 kang tertanggal..dah org akn ckp batu swarovski xori
padahal iron xlekat hehehehe....

so sesape nk tambah aksesori atas tudung or nak tempah untuk tudung tunang ke kwin ke...leh je g intagram @balqishanicollection , #balqishanicollection or fb https://www.facebook.com/hashtag/balqishanicollection

harge bole runding..yg penting same2 menutup Aurat dengan sempurna #feelinglovesincoveringtheAurah

koleksi color2 batu swarovski mmg byk so bgtau je nak color ape..hehehehe
#jomordershawl






1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete